Z wykształcenia jestem pedagogiem, diagnostą i terapeutą pedagogicznym o specjalności wspomaganie rozwoju dziecka i terapia dzieci ze specyficznymi i niespecyficznymi trudnościami w uczeniu się, diagnostą i terapeutą procesów integracji sensorycznej (SI), pedagogiem specjalnym w zakresie rewalidacji i edukacji osób z ASD, logopedą, położną, pedagogiem szkolnym.
Pracuję z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z różnego typu zaburzeniami rozwojowymi i dysfunkcjami. Szczególnie interesują mnie zagadnienia związane z neurofizjologią rozwojową, zaburzeniami struktury i funkcji Ośrodkowego Układu Nerwowego oraz metody szeroko rozumianej terapii tych zaburzeń. Najwyższą wartością w pracy terapeutycznej są dla mnie indywidualne potrzeby i możliwości człowieka.
Pozyskaną wiedzę i doświadczenie wykorzystuję również w pracy ze studentami, oraz w diagnostyce zaburzeń spektrum autyzmu przy użyciu takich narzędzi jak ADI_R i ADOS-2.
Systematycznie pogłębiam i weryfikuję umiejętności w diagnostyce osób z ASD biorąc udział w warsztatach prowadzonych przez współautorkę polskich adaptacji tych narzędzi.